آموزش نکاتی برای دانلود فایل های تورنت (افزایش امنیت و سرعت)
وب سایت گروه ام ان اف - M.N.F Team Website
با ما باشید همیشه لذت را احساس کنید
درباره وبلاگ


M.N.F Team Productions Official Website
آخرین مطالب
آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا

آموزش نکاتی برای دانلود فایل های تورنت (افزایش امنیت و سرعت)

تا به این جا گفتیم تورنت چیست و چگونه فایل های تورنت را جستجو کنیم؟ اما در اینجا می خواهیم ببینیم که وقتی یک فایل تورنت را پیدا کردیم، چگونه باید آن را دانلود کنیم. معروف ترین نرم افزار برای دانلود فایل های تورنت µTorrent است در نتیجه ما نیز از همین نرم افزار در این مطلب استفاده می کنیم. در اینجا به توضیح نکات امنیتی برای دانلود تورنت می پردازم و همچنین توضیح می دهم که چگونه دانلود تورنت پر سرعت داشته باشیم.

 

برای شروع نرم افزار µTorrent را برای ویندوز، اندروید، مک و یا لینوکس از سایت سازنده به صورت رایگان دانلود کنید. پس به این لینک بروید و گزینه ی Download now را در مقابل µTorrent Stable انتخاب کنید. سپس در صفحه ی باز شده کمی صبر کنید تا دانلود شروع شود. این نرم افزار بسیار کم حجم است (یک مگابایت!)

نصب کردن این نرم افزار کار ساده ایست اما در مراحل نصب، تعداد زیادی نرم افزار تبلیغاتی وجود دارد که نرم افزار µTorrent از شما می خواهد که آن ها را نصب کنید اما شما باید همه ی آن ها را غیرفعال کنید تا نصب نشوند.

آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا

برای فارسی کردن این نرم افزار دو راه وجود دارد! یا همان موقع نصب کردن نرم افزار زبان فارسی را انتخاب کنید تا زبان فارسی دانلود و نصب شود و یا اینکه در همان لینک بالا گزینه ی Download languages را انتخاب کنید. حالا یک فایل با نام µTorrent.lng دانلود می شود. شما باید بعد از نصب نرم افزار، این فایل را در مسیر زیر کپی کنید:

%AppData%uTorrent

حالا نرم افزار نصب و فارسی شده است!

بعد از انجام اینکار باید به لینک تورنت که در مطلب قبل پیدا کردید بروید. همان طور که گفتم در سایت های تورنت تبلیغات زیادی وجود دارد که شما باید حواستان را جمع کنید که روی آن ها کلیک نکنید و فقط گزینه هایی مثل Download torrent یا get this torrent یا get magnet link یا magnet link را انتخاب کنید. در واقع گزینه های بزرگی که روی آن ها نوشته شده Download یا download free یا direct download یا download private و یا download anonymously همه کاملا تبلیغاتی هستند و نباید روی آن ها کلیک کنید. برای مثال من دو عکس از دو سایت دانلود تورنت تهیه کرده ام. قسمت هایی که قرمز هستند لینک دانلود تورنت مورد نظر ما نیستند بلکه فقط گزینه ای که سبز است مربوط به دانلود تورنت (همانی که ما می خواهیم) هستند.

آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا

اما خوب من نمی توانم از همه ی سایت های تورنت عکس بگیرم در نتیجه یک سوال پیش می آید! راه حل همیشگی چیست؟ راه حل این است که شما همیشه (حتی زمانی که اصلا در سایت های تورنت نیستید) در هر جایی که یک لینک را مشاهده کردید، قبل از اینکه روی آن لینک کلیک کنید نشان گر موس خود را روی آن نگه دارید و بعد گوشه ی پایین سمت چپ یا سمت راست مرورگر خود را نگاه کنید تا ببینید که با کلیک روی آن گزینه چه لینکی دیده می شود. لینک های دانلود تورنت به این صورت هستند:

magnet:?xt=urn:btih:ceb1d9dd36e8c439fa0629b78c0be0c

البته لینک هایی هم وجود دارند که گزینه ی magnet را ندارند و یک کلمه ی دیگر به جای آن ها نوشته شده اما لینک هایی که magnet دارند بهترین لینک های دانلود تورنت هستند.

همچنان روی لینک دانلود تورنت کلیک نکنید! قبل از اینکار، در سایت مورد نظر دنبال seeder و leecher و یا peer و یا به صورت مخفف s/l و s/p بگردید. اگر نمی دانید این کلمات چه هستند قسمت اول آموزش را بخوانید. عددی که به عنوان leecher دیده می شود، تعداد افرادی که در حال دانلود این فایل هستند را نشان می دهد و عددی که ب عنوان seeder مشاهده می شود، تعداد افرادی که در حال آپلود هستند را نشان می دهد. شما باید سعی کنید لینک دانلود تورنتی را پیدا کنید که تعداد seeder های آن زیاد باشد تا سرعت دانلود شما بالا باشد.

آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا

زمانی که روی یک لینک دانلود تورنت کلیک می کنید پنجره ی زیر مشاهده می شود که شما باید گزینه ی Launch application را در آن انتخاب کنید.

آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا

بعد پنجره ی دانلود تورنت در نرم افزار µTorrent نمایش داده می شود که باید در آن محل دانلود، نام فایل و فایل هایی که می خواهید دانلود شوند را در قسمت محتویات فایل انتخاب کنید.

آموزش نکاتی برای دانلود بی خطر فایل های تورنت با سرعت بالا

در پایان باید گزینه ی قبول را انتخاب کنید تا دانلود شروع شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 27
بازدید هفته : 319
بازدید ماه : 314
بازدید کل : 424015
تعداد مطالب : 143
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1